Micii antreprenori nu cedează. Bianca Georgescu a dezvoltat o colecţie de încălţăminte pentru copii în parteneriat cu fabrica de încălţăminte Tino din Braşov
Micii antreprenori nu cedează. Bianca Georgescu a dezvoltat o colecţie de încălţăminte pentru copii în parteneriat cu fabrica de încălţăminte Tino din Braşov
Bianca Georgescu, fondatoarea brandului cu acelaşi nume de încălţăminte şi accesorii pentru femei şi bărbaţi, a creat o colecţie de încălţăminte pentru copii în parteneriat cu fabrica de încălţăminte Tino din Braşov, cu peste 100 de ani de existenţă pe piaţă şi peste 20 de magazine proprii în România.
„Eu sunt din Braşov şi într-o zi am intrat întâmplător în fabrică. Aşa am constatat că avem nevoie unii de ceilalţi. Eu aveam nevoie de ei, pentru că aveau o capacitate mare de producţie, iar ei aveau nevoie de cineva cu suflu proaspăt. (…) În 1 februarie am început colaborarea. Am făcut o colecţie modernă de încălţăminte pentru copii – barefoot”, spune Bianca Georgescu.
Ea spune că acest model de încălţăminte (barefoot) este foarte căutat în ţările dezvoltate, deoarece este foarte lejer şi piciorul copilului este liber să se formeze natural şi să crească. Conceptul colecţiei este „jungla“, fiind inspirat din copilăria antreprenoarei, de pe vremea când se uita la desene animate. „Exprimă bucuria, veselia şi joaca.“


„Săptămâna trecută am lansat colecţia şi deja am avut primele comenzi. Am produs circa 100 de bucăţi din fiecare model, pentru că având o capacitate mare de producţie, ne-am permis să avem stocuri. De la tălpi până la orice mic detaliu, totul a fost produs în fabrică, iar materialul folosit reprezintă bucăţile de piele rămase după realizarea modelelor pentru adulţi, e un produs sustenabil“, adaugă Bianca Georgescu.
Tânăra spune că în mare parte comezile au venit de la prietenii săi, dar şi de la cunoştinţe de-ale lor, care au copii. Produsele se găsesc pe site-ul antreprenoarei, dar şi pe site-ul companiei Tino, iar după ce se reglează situaţia actuală cu noul coronavirus, ele vor fi prezente şi în cele 23 de magazine din România ale Tino.
Încălţămintea produsă este între mărimile 18-23 şi o pereche de pantofi costă în medie 140 de lei.

Bianca Georgescu spune că se gândeşte să mai lanseze şi alte colecţii de încălţăminte pentru copii în viitor, în parteneriat cu Tino, care se află în proces de schimbare a imaginii brandului, însă în prezent pregăteşte o colecţie de încălţăminte pentru mirese.